149 - gamla stan- med bitaren

tjabloggen , varför jag har bitaren är väll en självklarhet - hon slängde sig emot mig och bet mig i armen . hon är linn rosengren! värra vampyren :o men iaf, idag vaknade jag runt tio . jag väkte linn och tvingade henne göra sig iording för att jag skulle se alexander. hahah så vi fixar oss och allting så kliver vi av bussen i brunn , och dom går 20meter framför oss, hahah men iaf, sen gick vi hem till linn och hämtade pengar sen åkte vi till gallerian och åkte sen till gamla stan och fikade.¨sen nu sitter vi här framför datan med linn .. ska blogga ett inlägg till nej nu ska vi BRISTA ut i garv . jag skrev så för att linn skulle bli stördare än vad hon redan är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0