93

.. yes,  nu ska ni få veta mera sanningar om mig ..
1, mina föräldrar skildes när jag var 3 veckor .
2, jag är 6 veckor för tidigt.
3, jag shoppar för att hålla mig lycklig.
3, jag älskar att åka utomlands. komma bort från allt och upptäcka något nytt.
4, jag hatar att se mig själv i bikini -.- (hahah vad bra de lät, jag älskar att åka utomlands men hatar att se mig i bikini!)
5, min familj bor på 8 olika ställen (familj = mamma, madde, kenta, pappa, jeanette, jeanettes barn, denice, lasses barn)
6, min idol är min faster.
7, folk som kommenterar bilder för att visa sig vara coola tycker jag är så töntiga så jag garvar åt dom.
8, jag har tappat/ haft sönder 5 mobilen år 2008
9, när min pappa fick en lungsjukdom lovade jag mig själv att inte röka , någonsin p.g.a att han höll på att dö .
10, jag ser på nyheterna varenda dag vid middagen (mina föräldrar ser på de , och då ser jag också på de)
11, jag gråter av teknade filmer när någon teknad figur gråter.
12, jag är otroligt blyg för vissa killar.
13, innan jag lägger på när jag pratar med pappa säger jag 9/10 "jag älskar dig"
14, jag tycker min pappa är jätte rolig.
15, jag är en pappa & mamma gris!

haha jag är ju sjuk i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0