157- min mamma är knäpp

tjena bloggen , jag hade ju tänkt mig att de inte skulle gå så fort emd tio frågor , menmen, vaknade redan vid åtta av att min katt gick på mina ben , ibland önskar jag att jag hade stängt dörren , så la katten sig på mig så jag var tvungen att klappa honom , sen somnade både han och jag så har vi sovit till elva tolv. jag ska snart äta frukost & klä på mig . men de är så härligt med min kisse för han följer efter mig vart jag än går . hihi , sen smsade jag med mamma som sa att hon ville byta mobil imorgon , så jag lägger upp en bild på hennes mobil dåra . hahha vill ni veta anledningen, jag bryr mig inte ifall ni inte vill de, men anledningen är att mamma hittar inte mobilen i fickan eftersom den är så liten! UR GULLIGT! menmen , nu ska jag hitta bilder på mobilen sen lägga ut dom. min mamma är för konstig hon (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0