161 - lista. februari är slut om några timmar , haha

ALLA MÅSTE GÖRA TESTET INNAN FEBUARI ÄR SLUT!

OM DIG
1. Namn: Elin
2. Bor: Ingarö, Fruängen, Rimbo
3. Syskon: tre som jag delar blod med, fyra styvsyskon
4. Ålder: 13, 14 om 6 dagar
5. Född: 1995
6. Ögonfärg: Blå
7. Längd: 163 ..
8. Sko storlek: 36 / 37
9. Höger eller vänsterhänt: Höger
10. Stjärntecken: Fisk x'd
11. Hårfärg: Blondin

DAGENS..

1. Låt: halo- beyonce
2. Film: patrik 1,5 (såg den nyss)
3. Kläder: jeans, linne, övertröja(?), tjocktröja
4. TVprogram: the hills & andra avenyn

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om att plocka svamp: nope
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler: hahha magen eller armen x'd
3. Tycker du att du själv är söt/snygg: nej inte direkt..
4. Du ger mycket komplimanger till andra: japp ibland
5. Är du nöjd med ditt förnamn: ganska..
6. Du tycker att du själv är smart: jag vet att jag är smart, iaf ibland, men ibland tänker jag knasigt
7. Vad är det sämsta hos dig: blyg
8. Vad är det bästa hos dig: vet inte ;P
9. Har du bra självförtroende: inte direkt
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn: typ 3 , 4 ..
11. Känner du dina grannar: aah
12. Svär du ofta: yes
13. Gillar du skolan: nejnejnej
14. Har du någon gång skolkat: nej , eller kommit försent med mening, men inte skolkat?
15. Spelar du något instrument: nope
16. Har du några tatueringar: nejnej
17. Kollar du dig ofta i speglar?: hahha , så fort jag går förbi någon ,
18. Tycker du om djur: aa

BRUKAR DU..

1. Sova: vem brukar inte ?
2. Ta mediciner du inte borde ta: nej då .
3. Röka: nej!
4. Snusa: nej!
5. Dricka: inte de heller
6. Skada dig: inte med mening ..
7. Klä dig i svart: japp ..
8. Hata folk: ja
9. Lita på folk: aah ..
10. Skada dig med flit: nej
11. Drömma mardrömmar: ibland
12. Gå i skolan: ja ..
13. Gå i kyrkan: hahha sjunger där ibland , men de gör jag för flickorna i kören..
14. Ljuga: inte om stora saker.


NÄR..

1. Åt du senast: klockan halv sju
2. När läste du en bok senast: typ igår .just fan måste läsa -.-
3. Köpte du något senast: igår . hahaha
4. Svor du senast: idag
5. Sjöng du senast: Idag
6. Klagade du senast: typ nyss ..
7. Klantade du dig senast: inte idag tror jag


HAR DU..

1. För många vänner: nej
2. Förföljelsemani: vad är de?
3. Någon sjukdom: nej , inte vad dom vet.
4. Skadat någon: japp
5. Färgat håret: JA!
6. Några piercningar: ja, i öronen ?
7. Några tatueringar: nej, var inte den frågan förut?
8. Egen dator: japp
9. Gjort bort dig rejält: japp


ÄR DU..

1. Snäll: då jag har lust.
2. Snygg: nejnej
3. Söt: nejnej
4. Lång: jag tycker jag är lång. men alla kallar mig kortis eftersom jag stannat..
5. Kort: nej de är jag inte "/
6. Klantig: aah
7. Tönt?: hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0