85

ja okej jag börjar med igår..
jag gick upp fitt tidigt . eller jag gick och la mig tre så väckte pappa mig halv 10. jag gick upp fixade lite sen så åkte vi iväg, hämtade ida sen iväg till dopet . innan åt vi lite i skogås.  gamla hemtrakter. mycket finare nu ,men vilket ställe .. men sen så var dopet. söta släkten var där. och dopet blev lyckat. åt tårta efter. (bilder kommer) .. tog lite bilder, menmen .. sen så åkte jag till värmdö marknad, mötte linn , så åkte vi in till stan igen så åt vi på donken med min syster denice. sen gick vi på bio & såg i taket lyser stjärnorna, den var jätte bra verkligen. hur bra film som helst. tårarna sprutade ut i typ en halvtimme på slutet!. men sen drog jag och linn till brunnen , var där till halv elva så då sprang vi till hem till henne.  så såg vi på tv och somnade sedan runt ett. vaknade idag runt elva. utvilad & skit trött ändå . men vi har sett film & tagit de lugnt . vet inte vad vi ska göra sen . gå ut kanske ? träffa adam ? nej vi vet inte. vi har iaf inge smink idag förutom mascara. bra elin! men nu ska vi göra toast & kalloboy till lunch . sen ska jag åka hem lite senare. ha en trevlig dag så kanske jag bloggar ikväll eller imorgon . imorgon är en soft dag . jag går halv dag & så har jag sovmorgon ,. så jag börjar tio i tio och har musik sen har jag lunch och sen so till tjugo i ett och sen slutar jag så är jag med linn lite innan dansen sen så har jag dans sen hem & göra någon läxa och blogga ..
K Y S S  T I L L  E R   L Ä S A R E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0