94

Humör: glad & frisk
Planer: en sak, kommer inte ihåg vad ? . äta kanske de va
Roligaste: busringa linn och säga att min låtsas pappa hört dom prata skit om mig på vivo 
Tråkigaste: att komma på någonting sån ..
Äckligaste: inge :)
Jag Borde: dö ?
Längtan: skola imorgon x'd
Beroende:bloggggggeeeennnnn
Vill ha: en resa att längta till
Frisyr: bulle ;D
Klädsel: mjukis byxor & en tjock tröja
Låt: en helt vanlig dag - rapokalyps
youtube film: i dont want be - Gravin DeGrew
Person: jennifer, syster ida
nu har ni får lite mera listor. gasch jag måste komma tillbaka till skolan , nog första gången jag LÄNGTAR efter skolan, jag har inte skrattat heller på jätte länge , så imorgon kommer de bli väldigt flummigt .. linn ska hem till mig imorgon , tror jag . meessa om de är nåt . pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0