96

godmorgon! jag vaknade för 50 minuter sen , var jätte kissnödig, så jag sprang upp till stora huset, så när jag kommer upp så är min låtsas pappa uppe, jag tänkte klockan är ju tio i sex? skulle inte han ha åkt till sitt jobb klockan fyra? men sen så säger han att han fått magsjuka. usch vad äckligt, stackaren! men sen säger han så du kan inte ta med dig linn idag. och jag liksom , såklart inte? tror dom själva att jag tänkter ha mig mig linn när lasse är magsjuk? aja iaf, snart ska jag börja sminka mig, klä på mig och fixa mitt hår x'd. länge sen jag gjorde de. tre dagar sen. men men , tjingeling!


det är bra & dåligt med att vara singel , de som är bra är att ;
* man kan göra vad man vill ,
* hålla på med vilka man vill när man vill .
* man behöver inte smsa någon var tredje minut "jag älskar dig," hela tiden ..
* man kan träffa andra killar utan att någon blir avis .

sen finns de ju dåliga också ..
* man har ingen att ringa till när man är ledsen . (vänner finns ju ..)
* ingen att skryta om .
* ingen att göra sig *fin* för . haha!
* man blir skit lycklig bara den säger att man är fin .  haha!


nu ska jag sminka mig. ha en bra dag  .. jag bloggar nog ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0