86

hejsan alla älskade läsare , idag hare varit en härlig dag. började med att jag hade sovmorgon , sen musik dåra. sen lunch sen en halv so lektion , sen vare slut så jag och bender fick sitta och vänta på linn , och bender på magnus. sen så gick vi ner till bussen och köpte en varm oboy och plopp sen begav vi oss till nacka, där vi köpte glass och sedan kollade lite i affärer sen så drog vi över till donken , där träffade jag sötaste agnes! jätte länge sen jag träffa henne, i miss u . men sen så när vi var där på donken så skrattade vi jätte mycket, *konstigt* så kom städaren fram till oss efter att ha kollat på oss otroligt mycket och ba hej jag heter blablabla och ba vad heter ni och fråga oss hur gamla vi var och så sa han att vi var vackra och så .. sen så sa han till oss ba "ni är vackra flickor" och linn trodde att han sa fin utsikt , så hon ba "ja fin pakering ja" och jag började as garva samtidigt som han ba "nej neeeeej ni är vackra flickor" och jag börjar ju garva ännu mera alltså.. menmen , idag dansade jag också, gick grymt bra! taggad var jag.. men här bjuder jag på lite bilder! ha det otroligt bra,  K Y S S




så lite småbilder!
bild ett är på sötaste victor , bild två är på david, elin , madeleine, smilla, richard på dopet, bild tre är på smilla, bild fyra på lisa och victor på dopet, lisa tog min sked från när jag ätit tårta och matade victor, gulligt! bild fem är på syster madeleine och smilla , bild fem är på magnus, linn , bender. bild sex är på "bror" magnus, bild sju är på linn, magnus & bender, igen? bild åtta är på freja vid bussen, bild nio är på linn i forum, bild tio är på julia som tänkte gå över den dära snösaken men jag och paulina sa NEJ! bild elva är på paulina & julia i ekvallen innan dansen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0