156- svaren :o

linnea

Din hotiska jefel, hur mycket älskar du mig? :D

svar; hmm .. jag trodde du redan visste de? ingenting :S , nej jag skoja, jag älskar dig så mycket att de inte ens går att beskriva!!

ellen

varför e du så himla tuuuff ? :D
haha E syster <3

svar; jag är född tuff, men lite har jag ju fått av min "lillasyster ellen" hihi gumman!

cecilia

varför är du så jävla underbar?

svar; man blir som man umgicks. men så underbar är jag inte (a')

emma

varför träffas inte vi oftare älskling :O <3

svar ; för du bor så jävla långt bort älskling, men de blir en förbättring strax!

Nicole

Varför skriver du som överskrivft ett nummer sen vad det är ? :O
Och hur mycket besökare har du ungefär under en dag ? :)
haha smarta frågor ibland va ('a)

svar: fråga 1:för de är på hur många inlägg jag är på , nu är jag på 156 tillexempel ..
fråga 2; ungefär runt 20-30 stycken! det har gått bra nu på senaste tiden! (=


Elin

Hur många unika besökare har du varje dag? (:
/ Smh & Elin

svar ; runt 20-30 stycken, vet inte exakt, ibland äre mer, ibland mindre (:

Nikki

elin,först vill jag bara säga att jag älskar dig, och du är otroligt underbar! Men en sak jag undrar är hur många syskon du har, vad dem heter och hur gamla dem är ? ;)
puss
svar: jag älskar dig också, hihi ´desamma gumman! haha om man räknar med mina låtsasföräldras barn också så har jag 7syskon. jag har två syskon som jag har samma pappa med, och de är madeleine och kenta, madeleine är 20 fyller 21 i sommar, kenta är 19 fyller 20. sen har jag en syster som jag delar med mamma de är denice och hon är 23 fyller 24 i höst/vinter. sen har min låtsaspappa lasse två barn, sandra & jeanette , sandra är 23 tror jag och jeanette 26. är inte säker på dom! men sen har min låtsas mamma två barn, ida och rickard ida fyller 18 i maj, och rikard fyller 20 i höst.

 luthbom

vem är din bästa syster ? (a) hihi love u<3

svar; vet inte, hahah jag har ju så många och alla är olika så jag vet inte! (= (plus att tre av dom smygläser min blogg :$)

Niki

varför finns det inte tidmaskiner så du och jag kan uppleva allting vi upplevde ?

svar; vi får väll tänka med våra ärtor och uppfinna en , och så spolar vi tillbaka till spanien så kan vi prata med norgen (=.

Emmelie

Vad ser du mest fram emot med din födelsedag :)

svar; presenterna (a') haha , jag måste nog vara en liten prylbög :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0