89

Utmanad

jag har blivit utmanad av steffie

Regler:
1; Länka till den som har utmanat dig.
2; Berätta sju sanningar om dig själv.
3; Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4; Skriv ett medelande i de 7 personernas bloggar så att dom vet om utmaningen.

Sanningar:
1; Jag har opererat mig i ansiktet..
2; Jag har svårt att förlåta ibland
3; Jag tycker synd om munspelsmannen .. men hatar han!
4; Jag älskar mjukisbyxor
5; Min familj tycker jag är bortskämd -.-
6; Jag gråter utan andledningar..
7; Jag hade dött utan min mobil & vännerna

Jag utmanar er till detta:
carro, julia, niki, nikki, lina, denice, dommeniqe. och om du också vill va utmanad. till alla

Kommentarer
Postat av: nikkipick

elin! måste jag ? -.- haha älsakr dig

2009-02-03 @ 15:29:17
URL: http://aldrigmeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0