75

hejhej bloggen . förlåt för en dålig uppdatering av helgen , men lite driv bilder och så fick ni ju i förra inlägget. hihi en driv bild här med , menmen! i fredags klippte jag mig .  och som ni ser på bilden . sjukt kort, jag kan inte ens sätta upp i en hästsvans för att de ser skit fult ut! menmen, de ser bra ut om någon månad, så får jag tänka . men i går var jag, mika & linn på bio & sen så träffade vi nikki & josephine på bussen, sen så åkte vi hem och skojja lite typ ? sen så idag gick vi upp ubertidigt. åkte till kyrkan och sjöng, och så garvade jag olivia & mika skit mycket, vi kunde inte sluta så prästen blev skit arg och blicka oss och allting . skit jobbigt, för vi ville ju inte garva men de gick inte att sluta och så fort man sluta så började någon annan garva så vi garvade i kano (?) . hihi .  sen så åkte jag olivia och mika till forum gick inte mycket i affärer och drog till donken typ direkt och käka lite sen drog vi hem till olivia och garvade ännu mera åt björn gustafson filmen . han är så klockren! jag älskar han , plus att han är sjukt söt (a') . men nu ska jag duscha, håller på att somna så jag ska duscha och fixa mig inför kvällen . jäklar vad långt de blev , IMORGON BÖRJAR DANSEN! jag älskar att dansa. jag älskar olivia & mikaela också , men imorgon blir de en dag i skolan & med linn. så nu ska jag fixa lite . kyssar från drivaren elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0