61

jag orkar inte skriva så långt, men bilder kommer typ imorgon om idag för jag och lina är två puckade människor som dricker pucko till lunch ? bättre blir de ju inte, och på matte lektionen idag så kollade jag och lina jätte mycket på rasmus och så garvade han så  vi garvade & så garvade vi hela tiden i typ fem minuter så jag fick värsta krampen i magen & desutom sprutade tårarna från mina kinder. menmen , sen så var linn med på min musik och innan hängde vi lite med carro, niki c, julia e & så drack vi redbull för att bli pigga till sista lektionen som var musik, för jag och linn redovisade om varandra, och de var väll inte så svårt när man känner varandra som hon och jag gör!, men sen så drog vi hem till henne och käka sen hämtade lasse oss så drog vi hem till mig , körde wii och satte oss vid datan & sen käka vi och så har vi lyssnat på musik så har vi chattat med min pappa som jag ska hem till i helgen & linn ska följa med `=) ifall hon får för hennes föräldrar. jag vet & förlåt mikaela & niki ni skulle med före, men alltså förlåt .. jag har ingen bortförklaring ens så ni får vara sura på mig.. menmen , sen så ska jag typ sova hos bästa julia edren på onsdag eftersom mina föräldrar sover i fruängen och jag orkar inte åka därifrån . men nu blev de ju jobbigt mycket text iaf? aja , imorgon ska linn hem till mig så ska vi köra wii .. igen !! . menmen måste sluta nu för jag måste göra två pressar på playahead. en till niki & en om linn , självklart ? (aa) ska fixa på pea.
dom jag älskar, vet det , otroligt mycket!
kyss /
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0