71

Vad blir ditt namn baklänges? 
nile
Har du gjort en snöängel i år?
ja

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
typ två dagar , opererade halsen .

Har en dröm gått i uppfyllelse?
nej inte direkt

Tycker du att sengångare är söta?
vet inte hur en sån ser ut :o

Har du någon gång testat karate?
nepp

Första sporten du gick på?
arobice , eller hur de stavas.
Minimorötter eller pommes frites?
beror vad man är sugen på :o

Vad längtar du mest till just nu?
helgen , eller fredag :)

Hur gammal har du tänkt bli?
tills jag uppfyllt de jag vill ,.

Har du haft vattkoppor?
japp
Vad drömde du inatt?
typ att jag var i forum med vänner .

Vilken tv-serie är bäst?
greys anatomy

Vad åt du senast?
blodpudding x'd

Höga eller låga strumpor?
beror klädsel

Vad är du mest rädd för i hela världen?
att någon ska dö.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
hahha alltid!
Vad har du för färg på ditt påslakan?
lila (a'

Bikini eller baddräkt?
bikini för fan!

Snyggaste läraren?
TAREK ÄR JÄTTE SNYYYYGGGG ! fast han var lärar studerande "/

Är du mörkrädd?
lite smått .
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
jag har på mig de nu ? x'd

Riktig gran eller plastgran?
riktig för tusan

Tänt eller släckt när du ska sova?
jätte släckt. eller jätte mörkt menar jag

Godaste drickan till frukosten?
oboy . jag är lite onyttig (a)

Vill du bli president?
neeeppp

Har du spelat tjej i en teater?
äh ah x'd
Duscha eller bada?
beror på vad man är sugen på x'd

Har du gråtit i skolan nån gång?
mmh . pinsamt
Hur tar du dig till jobbet?
bussen till skolan

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
nej de har jag inte

Sjunger du på toa?
nej men när jag duschar ;)

Vilken färg har din jacka?
den jag andvänder mest typ mörkgrön , sen har jag två svarta en peak & en everest

Använder du långkallingar?
ibland när de är kallt x'd

Är du höjdrädd?
DE KAN DU GE DIG I!

Vilket land vill du åka till?
grekland .

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
typ linn eller nikki .

Vad ska du göra NU?
svara på frågor sen ge datan till mammi

Har du sett din bästa vän gråta?
japp
Har du varit med i en rättegång?
nej
Är du polare med grannarna?
en av alla
Vilka språk talar din mamma?
svenska
Vilka länder har du bott i?
endast sverige
Senaste piercingen?
öronen endast
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
imorse med bussen
Har du äggat ngn?
nope
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
hahha brukasr man de?
Suger det här?
nejdå .
Har du varit på stranden?
ja . såklart ?!
Hur bra är din syn?
japp
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
det är farlig , så nej . jag hatar hajar .
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
vem jag ? de finns ju flera -.- .
Har du varit utomlands?
japp
Har du sett din bästa vän naken?
hahha vadåra?
Var är dina syskon just nu?
ja dom är väll hemma eller nåt . jag vene jag håller inte koll på dom.
Vilken tid gick du upp i morse?
åtta
Vad ska du göra i helgen?
som kommer, klippa mig, ´se på bio, sova hos linn , va på messa..
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
aa. men vi har inte slutat än?
När va du riktigt sjuk senast?
hmm , typ höstas
Vad finns i din bakficka?
ingenting
Har du färglinser?
nope de har jag inte
Vad gjorde du kl 2 inatt?
typ ingenting .
Vad är det första du gör på morgonen?
ringer linn
Vad ska du göra efter det här?
kolla tv eller nåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0