46

jag har nästan gett upp bloggen nu , förlåt för en dålig uppdatering, men jag har gjort så mycket annat. var ju i småland i helgen & sen följde camilla med till stockholm och så hämtade vi upp linn och sen hade vi de otroligt mysigt, sen så på måndagen åkte vi och shoppade på götgatan & drottninggatan , jag köpte ett par cheap monday byxor & en svart bh & en hårfärg så nu har jag färgad utväxt så hela mitt hår är samma färg. nästan ! sen så åkte jag och linn till nacka på tisdagen och då hittade jag en tröja & ett par jätte fina örhängen! skit söta. men sen har de inte hänt något mera. mer än att jag sov hos madeleine igår & hennes baby , som grät hela kvällen igår p.g.a kvällskolik eller hur de stavas, de är att bebisen får ont i magen på kvällen . och jag tycker så synd om smilla lilla gumman.. menmen jag slänger in en liten bild på mig och linn också bara för att jag ska tillbringa år 2009 med henne! och att jag har varit med henne jätte mycket.
kyss/elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0