62

jag är så otroligt irreterad på folk som kommenterar bilder som dom inte ens har och göra med.. och liksom blir arga på en bild . de är så himla jobbigt verkligen. menmen idag var de en skoldag som vanligt. glömde min skåpnyckel så alla lärare lackade "/ men sen så drog jag och linn hem till mig , vi körde wii (jag har blivit wii beroende).. sen bakad vi kladdkaka, de var fan skit länge sen jag åt de! . nu blev jag irreteraaaaaaaaaaaad på en annan sak, jag nämner inga namn .. eller jo på alla förutom en . de var såhära att jag och wille kalle & linn stog och snackade, så vare en som sköt en skit hård boll på linn.. liksom nödvändigt? dum i huvudet, linn har typ bråkat med hans tjej så de kanske är därför. jag vene men måste han göra någonting åt de? .. USCH vilken jävla dag alltså. men bilderna på puckorna (jag & lina) går inte att lägga in .. fitta.. MEN IMORGON SOVER JAG HOS JULIA.. och vi ska se en as rolig film säger hon .. hahha hon och jag skrattar åt allt. hon gör mig lycklig min lillabarndomsvän . 9 år snart (: . diplom till oss (a)
 
peace and love / elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0