59

i have the best lillsister in the world, i think. nej men seriöst. emma är fan bäst lilla gumman. jaja vaknade runt tio. såg på typ tre systrar och en mamma på canal + comedy , mamma tvingar mig att städa idag.. ser förjävligt upp i rummet här uppe & där nere måste jag damsuga och torka av tv bänken , helt dammig. usch , hatar att städa. för igentligen skulle jag varit med nikki & linn men nejnej, hon förstör min dag. aja iaf jag har inte hunnit blogga om vad jag och emma gjorde, men de kommer under dagen . typ nästa inlägg .. eller näst nästa. men nu måste jag veerkligen städa sen duscha och plocka ihop för imorgon dagen efter som de är skola imorgon :'/ . kyss / elin .
p.s emma du är som lillasystern jag aldrig fick . otroligt jävla underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0