51

vaknade klockan sju , jippi . gick liksom och la mig runt två -.- ,
men jag är ganska trött just nu , måste ta en dusch så jag vaknar .. fan , jag får inte tag på linn heller men hon vaknar väll runt tolv. ikväll ska vi väll vara på brunnen , så messa om du ska dit.


tiden läker alla sår ? har ni hört de, ja de läker alla sår men dom kommer upp igen & igen . de kanske är bra för stunden men nästa sekund kanske allting är tillbaka.. jo jag har ju varit i mina svakor typ för ett halv år började de, och jag kunde inte styra över mig själv och så ,men de är sånt man lär sig när den man verkligen älskar lämnar en ensam, och då förstår man att den nästa dag inte finns där och stöttar en, de är de värsta som finns .


god morgon folket!/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0