76


ja ni som läser min blogg har ju sett att jag bytte header igår. (här åvan) idag blev de ingen dans, dels för att jag har sjukt ont i huvudet & halsen och är varm men fryser . och sen så är linn sjuk så jag vill inte vara mobbad och va där själv
-.- ..
men idag vare en helt vanlig dag i skolan , helt slut var jag . men nu måste jag läsa, göra matte läxan & no arbetet klart hade jag tänk. fick gå till och från bussen så jag har gått 2,6 kilometer idag, bra där!men jag ska nog gå ut och springa lite.. men jag har ju så mycket plugg så jag dör. men imorgon är de kör iaf, jag , olivia & bianca ska hem till olivia och se på björn gustafson , han är både rolig & SJUKT SÖT!..

jag funderar på att sluta blogga eller något liknande, om ni vill att jag inte ska de får ni kommentera eller nåt. för min blogg känns tråkig & inget händer liksom , förslag om vad jag kan göra bättre? kommentera så att jag bara vet att ni läser liksom , för annars är de meningslöst. och då tar jag bort dehära ..
ni bestämmer.

Kommentarer
Postat av: carolina

Du får inte sluta blogga.

Jag läser din blogg varje dag. :D <3

2009-01-26 @ 17:35:07
URL: http://czh.blogg.se/
Postat av: Saga

Du ska inte sluta blogga :) <3

2009-01-27 @ 18:44:08
URL: http://sagaridde.blogg.se/
Postat av: kallas nikki

elin! du får inte sluta bloggisch baby ;D

2009-01-27 @ 22:17:55
URL: http://aldrigmeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag läser din blogg :D sluta inte <3

2009-01-28 @ 18:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0