090709

hejsan bloggen,
jag har sovit jätte länge och känner mig pigg. står för ett stort val idag om jag ska följa med till min farfar eller inte. jag menar de va grymt länge sen jag träffa han och så men jag orkar inte städa när jag är där, vi ska äta middag där också. så de blir uppdatering ikväll . guud jag ska byta ut min design. ta de lugnt. men jag orkar inte för tillfället. igår kväll var jag på något konstigt humör. först var jag jätte glad men sen fick jag veeta att min katt måste försvinna och så kom min bror hem och hade gjort illa sig. men jag har en att tacka .. för att du ger mig en chans och gjorde mig glad igen. haha tack för att jag fick sova hos dig. you make me smile boy,

Kommentarer
Postat av: Hiihi

Vad hade din bror gjort då?

2009-07-09 @ 21:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0