090710

Ta fram mobilen...

Och gå in på kontaker!

Har du pussat nummer 2?
agnes ja


Vad har du för relation med nummer 20?
denise kusin, ja  vi är kusiner

När ska du träffa nummer 30?
ewa l , min faster i have no idea.

Är nummer 55 söt?
idajl , jaa de är min syrra

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
camilla b, ja en jag kan va med

Gillar du nummer 14?
carolina hz, om jag gör!

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
alexander boberg, nej tror inte de

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
emma , när jag åker till hennes landställe vecka 30!

Är du nära vän med nummer 23?
elina ulen, jaa !

Har du gått på bio med nummer 4?
alexander glans nej

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
grädden ja

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
angelica kusin, vi brukar inte prata så mkt

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Bea japp

Vad har du och nummer 24 för relation?
ellen p , min llillasysters bästis, min kompis

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
emma wixell kraaaama henne :D

Vad är det bästa med nummer 8?
ann dommpans mamma, hahha positiv !:D

Brukar du och nummer 16 träffas?
cissi, brukade...

Är nummer 10 din bästis?
becca, nej inte direkt..

Har du kramat nummer 17?
Denice , ja hon är min syster?!


Skulle du kunna prata en stund med nummer 22?
jaa..

Är du god vän med nummer 7?
alexander t , nej vän

Varför har du nummer 12s nummer?
axel e, i have no idea

Vill du slå ner nummer 85?
mattias störtsnygg storsnoppare, haha ibland. nej då!


Vill du komma hem till nummer 11?

bianca ja varför inte?

Har nummer 19 en blogg?
dommpan hästtryne, ja men hon har lagt ner


Vem är nummer 1&6?
1. adam, en kompis typ
6. hade två angelica kusin, ja min kusin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0