090712

ändra dygnsrytmen försöker jag med imorgon kanske.. gick inte så bra. för nu är klockan tjugo i tre och jag kom på massa saker jag behövde göra. typ plocka undan och sortera mina kläder eftersom de behövs tvättas nu eftersom jag har typ inga kläder, sen plocka undan disken men jag stället de bara på ett bord. och sen typ packa om , ser förjävligt ut i min väska, sen typ fixa löshåret plocka undan lite mer.. ja ni vet -.- men jag skriver imorgon när jag vaknar, innan min syster tar datan, pussen

gammal bild..

Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Godmorgon! :D Hur ser din dag ut?! :D



/Tobias

2009-07-12 @ 10:31:30
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0