090714

jaha som ni märkte i förra inlägget. vi är tillbaka hemma sen några timmar tillbaka. vi såg på konserten .
SKIT JÄVLA UNDERBAR!! men ska jag börja från början ?
jag och olivia går in , sätter oss , på våra "tror" platser. kommer några tjejer när de är en min kvar.. de hära är våran plats. vi ba uuups och de va SÅ skönt att byta. tjejerna ville byta men vi sa ett strängt nej. för de va några som satt över oss som var SÅ jävla jobbiga, norskor. som skrek sen såg man typ inte alls lika bra som på rad 1! ¨så bytte vi , då fick vi fotstöd & sitta bredvid ett par grymma tjejer som var helt crazy. men vi va där , trodde ibland att man va på cirkus (konstigt eftersom tuneringen heter cirkus..) men ibland trodde jag att dom skulle inreda globen för de kom massa möbler här och var. och sen ställde sig hela globen typ och klappa dom sista låtarna förutom tråkarna över mig och olivia menmen , jag och olivia stod där och dansa och klappa och skrek, jag mena sjöng. sen vare slut och olivia fatta inte de -.- , (förlåt men de brukar komma små pappersbitar uppflygande när de är klart..) men sen åkte vi hem.



ett minus , de va vissa låtar hon hoppa över.
ett till minus, man började gråta på everytime, så SMINKET rann ..
ett till minus, hon va BRUNETT

massor med plus.
de va bra underhållning
hon både dansar och sjunger som en gud
platserna var grymma
vi slapp norskorna.
coolan drack jag inget av typ (inga hål i tänderna för mig..)
olivia drack upp den istället om ni undrar
vi lyckades som många andra inte lyckades med...
SMUGLA IN GODIS.
hahha man fick inte ha godis men vi lyckades att få in de.
hon hade fina kläder men inget som jag kunde ha på mig.
och nu kommer vi inte på något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0