090716

SENASTE:
Kompis du träffade: Olivia
Du pratatade i telefon med: Lasse
Du kramade: Sandra

IDAG:
Är det:
Sol
Kläder: shorts, linne. någon tröja
Är bättre än igår: slipper bära på en tung väska

IMORGON:
Är det: Torsdag
Planer: åka till sandhamn och käka .
Någonting tråkigt som händer imorgon: hmm .. vet inget

FRÅGOR OCH SVAR:
Det första du gjorde i morse?
smsa..
Vad åt du sist? en gurka ..
Vad irriterar du dig på? ingenting .. ?
Tror du på distansförållanden? Japs
Vem tänker du på just nu? att jag måste äta förrätt -.-
Tror du att personen tänker på dig med? förrätten ? nej :o
Vart reste du sist? spanien sommar 08
Vad gjorde du igår kväll? åt mackor .. till middag
Liknar du din mamma eller pappa? mamma
Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,): Kärlek
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ja! :D
I vems säng sov du inatt? min gamla .. AJ!
Vilken färg har din tröja? Brun
Saknar du någon? hmm massor! men m est han :$

SORG:
Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? ja?
Har du någonsin gråtit dig till sömns? ja?
Gråter du när du skadar dig? beror på hur mycket..

LYCKA:

Är du en glad person? jarå?
Vad gör dig glad? allt möjligt. från en godisbit till en människa.
Önskar du att du var lyckligare? ja kanske de
Är lycka överskattat? Nej! herregud :o
Kan musik göra dig glad? om de kan !

KÄRLEK:
Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig''? japp
Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig''? japp
Har du en flick/pojkvän? nepp
Är du nöjd med det? nepp
Har du varit otrogen någon gång? ja. och jag skäms . "/

HAT:

Vem hatar du verkligen? en person (a)
Har du någonsin gjort en hat-lista? ja när jag va typ 5 ?
Är du en mobbare? njea ,. beror mot vilka ..

NUVARANDE:
Nuvarande humör? hungrig och glad.
Nuvarande frisyr? bulle

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling? hmm nje
Druckit bubblor? kolsyrat eller ?:o
Tappat bort glasögon/linser? nej
Brutit ett ben? Nej
Röntgats? Nej
Krossat någons hjärta? hoppas inte de
Gråtit när någon dött? ja?! jag skrattade inte precis

KLÄDER:
Äger du ett plagg från en second hand-butik? ah någon tröja?
Hur många par skor använder du regelbundet? jag vene :o
Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg? haha nej ..
Tycker dina vänner att du köper mycket kläder? japp
Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? ja lätt
Har du någon gång burit en folkdräkt? NEJ! herregud :P
Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång? ja
Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? aah

PERSONER:
Vad tycker du egentligen om kungen?
känner han inte?
Vem vill du se som julvärd julen 2010? björn gustafsson :)
Vem är den bästa läraren du någonsin haft? tharek!
Vilka är dina förebilder? min faster .
Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? eh nej :o olof palme ? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0