ambulans morgon - bra start -.-

bra natt! jag och jaqueline går och lägger oss efter att ha sett våra otroligt bra filmer. eller aah dom va bättre en den vi såg innan. men jag vaknar runt halv åtta av att jaqueline skriker "väck mig elin!" , och jag ba "JAQQIIII!" och sen börja hon krampa så jag ringer mamma och hon ba "men ring ambulansen då" så jag ringer ambulansen och dom kör hem till mig på 10 min kanske. så jaqueline hinner vakna. så dom springer in och pratar med henne så kommer sjukvården också ? och frågar mig hur jag mår?! VAFAN de  va inte jag som va sjuk! men iaf dom undersökte jaqueline och nu mår hon bättre men vi vet fortfarande inte vad de är. men nu har man rensat tår kanalerna iaf.


Kommentarer
Postat av: jesica

saknar juuu deeej :P

2009-07-31 @ 11:54:09
URL: http://jeessicaeklof.blogg.se/
Postat av: jaqueline

sötnos elin, :)<33 älskar dej meest

2009-08-01 @ 11:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0