från mig till dig.


jag vet inte hur jag ska börja eller sluta. jag sitter här halv tre och ska skriva om en flicka som är min stjärnsyster och alltiing. hon har liksom bara ploppat upp mitt från ingestans. jag har alltid vetat vem hon varit och så . men jag har liksom aldrig fattat att de skulle bli "stjärnsyster , förevigt." och så mycket kärlek till dig. jag har ingenting kvar längre och de vet du . du vet hur det känns att bli sviken och sårad av vännen , och jag vet hur de är med att ha 17 killar runt om sig samtidigt. vi har varit med om så mycket lika saker som vi inte ens kan räkna upp . vi är så lika. helt otroligt. och jag vet att du klarar dig igenom det hära. jag vet att du är stark nog att veta vad du vill och inte vill. jag vet att du har modet uppe att säga hur du vill ha det. inte hur dom andra vill ha det. det är dags att tänka på sig själv nu jessica. du har tänkt på alla andra i 14 år nu och nu får du tänka på dig själv! det är bara du som vet hur du vill ha det. det är bara du som vet hur ditt liv kommer se ut . eller hur du vill att de ska se ut.
jag vill att du ska vara glad. riktigt lycklig! inte att du ska ha det såhära med pojkar som kommer klockan två på natten och bara ligger ner på gatan och surar och kompisen raggar och ja du vet allt som händer. så långt ifrån lycka som finns. jag önskar vekligen att jag kunde ge dig mer tid. så att du kunde typ stanna tiden och få tid för dig själv. och jag vet att du kommer läsa det hära imorgon! och även om jag sitter tio mil ifrån dig och skriver hur du ska tänka och allt så bestämmer jag fortfarande inte. det är du som gör det också . så jessica det hära är bara råd. jag vill att du ska veta iallafall att du och jag har ju varit vänner i typ två år "hejvänner" säger bara hej och sen drar, aa du vet. och nu har vi börjat umgås "for real" , du vet då vi sover hos varandra, är vakna till tre på natten för att berätta hemliga saker och halva livet för en. och jag tycker det känns som att jag har kännt dig hela mitt liv! allt känns så overkligt när jag är med dig, du är inte som alla andra. ni andra kanske tror det. men jessica är verkligen speciell . hon har en utstrålning som ingen annan har , jag svär! hon är positiv , och du har gjort mig till den "glada personen" , det är i stort sett dig och dommpan jag orkar vara så hyper glada mot för de är ni som ger mig kraft. och nu blev texten väldigt lång nu när jag tittade upp. haha så jag ska läsa igenom texten sen spara den så får du läsa den hära imorgon bitti. men  du ska veta att jag älskar dig jessica eklöf, stjärnsyster och energi kick.

950306 <3 950302

Kommentarer
Postat av: jessica

eeeelin , jag älskar dej sjukt mkt med, ochdu betyder jätte mkt men allvarligt hatar kärlek , värsta som finns , killar ät idioter :( , hih börja gråta när jag läste den hära texten du är såå sjukt söt , och jag älskar dej grymt mkt <3

2009-07-04 @ 09:07:55
URL: http://jeessicaeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0