sophie, nacka, dommpan

okej . bilderna kommer upp nästa inlägg. måste skynda lite.
men igår, jag åkte in till medis gick upp till sophie va där en stund sen gick vi till pizza hut och käka sen satt vi där i 40 min och skulle betala -.- , sen gick vi upp till sophie igen sen åkte vi till sergel gick på bio "the proposal" eller något , sen åkte vi hem till sophie igen sen gick vi och köpte godis och dricka så satte vi oss vid burger king och sen ringde vi mattias och försökte hitta hem till han men ja .. vi lyckades inte . sen åkte jag till slussen eftersom min buss gick 22.36 sen typ fick jag cykla hem! hemskt , va skit rädd men sen kom jag hem typ tjugo i tolv då åt jag jordgubbar sen gick och la mig . vakna jag tio i morse och sa hejdå till min styvsyster som åkte till norge sen ringde dommpan och då gick jag och duscha och nu kom jag hem från dommpan fast innan de va vi i nacka och då köpte jag ett par jeans och ett par skor från race marine . allting gick på 450 kr eftersom de va rea! i <3 rea ? men dom vita tygskorna skulle jag inte köpa . fy .
men nu ska jag hjälpa mamma med maten .
dommpan sover hos mig så du når oss på mobilerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0