TJENA MITT bena

tjenatjena.
igår så badade mika & oscar först. inte jag , de åskade ju för i helvete :o
och sen typ åkte vi hem till mig såg film och sen så typ åt vi och så och sen åkte vi till brunn och då hoppa jess på bussen så bestämde vi att hon skulel sova hos mig . så åkte vi till dommpan och så typ gick vi till vivo och köpte godis sen gick vi till bussen och så träffa vi philip och någon annan sen va de typ massa på bussen så typ åkte vi hem och påväg hem kom oscar och patrik så åkte vi ner och bada sen hem till mig och sen så typ åkte dom hem klockan ett?så skulle vi städa rummet så va de värsta spindeln och så vågade inte vi sova i rummet.
eller något sånt så sa jessica "eftersom vi ändå ska upp halv nio , kan vi inte skita i att gå och lägga oss?, ni ska ju ändå se på tv klockan två" (jag och mika skulle se harpes island)
hahah och så somna jessica en halv timme efter hon hade sagt de? knappt de! haha så jävla söt (a)
men sen så såg jag och mika på de , men sen vågade ju vi inte va i sovrummet så vi sov i sofforna,. jag och jess dela 3beds soffan och mika fick en egen . så somna vi till after hour på mtv. och nu har vi städat och nu ska vi äta.
haha , pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0