today

hejsan!
idag så ja åkte jag och dommpan så klev jessica på bussen och dommpan klev av, vi åkte in till sergel skulle på bio men nej vi ville inte de , mötte upp min syster käka glass och sen gick och fika så va vi barnvakt åt gullungen . sen åkte vi och handla de sista till imorgon och hela kvällen har jag tillägnat åt att va olaglig och ladda ner musik och lyssnat på musik . så nu ska den musiken in i ipoden och jag ska packa ner de sista och sen se på harpes island och imorgon ska jag åka hemifrån tjugo i sex -.- tåget går halv nio är framme 12.15 . JIPPI . not.

Kommentarer
Postat av: dommpan

du sa att harpers island hade slutat? :o

åhnej nu har jag missat de ! :'(

2009-07-21 @ 00:39:42
Postat av: tobbe

Hejsan. Jag har startat ett veckans-blogg-tävling i min blogg. Utmannarna har fram till Fredag kl 18.00 på sig. På Söndag utser jag vinnaren och länkar i inlägget på natten samma dag...Det ända du behöver göra, är att skriva att "jag är med", och en bra motivering varför du vill bli veckans blogg i inlägget "veckans-blogg-tävling" som finns i kategorier. Lycka till. /mvh Tobbe

2009-07-21 @ 01:30:28
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0