090712


sätt på låten sen läs..
älskling . eller bästavän , eller tvilling. eller vad vi nu är? jag har ingen aning vad jag är. har ingen aning hur du vill ha eller något. jag vet varken hur du mår, eller om du är brun eller om du är fortfarande blond . men de antar jag att du är..men jag vill bara säga att jag saknar dig grymt mycket. och jag älskar dig fortfarande, tro inget annat. jag hittade bilder på oss.. haha de får mig att börja gråta. och jag tror vi har grymt härliga minnen av dom bilderna. liksom vi har känt varandra i ett år och vi har gått igenom mer än vad jag gjort med någon under massor med år. och jag tror vi håller på att växa ifrån varandra. och de sårar mig,  faktiskt. jag vill inte alls det hära. jag är svag utan dig, jag är inte alls samma person. och jag saknar tillbaka till den gamla linn , inte den nya linn . men du vill vara nya linn och jag accepterar de. bara jag får dig tillbaka. fast de kanske inte går de heller. jag blir så jäkla förvirrad när jag inte är med dig. kommer liksom inte ens ihåg när jag ska få min mens längre. haha du hade alltid koll! så jävla härliga var vi tillsammans, men alla förändras och ja .. de får man väl leva med. men du ska veta att jag alltid kommer älska dig. linn maria elizabeth rosengren, tvilling, syster,

kommer du ihåg den hära bilden innan påsk då vi hjälpte mamma att handla och så satt du i vagnen och jag körde på allting och gjorde "karusell" för dig, och körde på alla jordsäckar och alla bara flytta på sig .. haha!



då vi tog, miljontals(?) bilder.. och typ flumma sönder hemma så åkte vi till brunnen och blev lugna.. helt onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0