elin är suuur

för internet har inte funkat. började funka idag så ni får dagens outfit & gårdagens på samma bild. smart va ? :o
men igår så var de skola, jag hade ingen bild så jag  började tio i tolv, vi fick ner och sola och så vid dyviken sen så hade vi 18 no frågor så gjorde jag 17 st sånna frågor, så sa jag att jag skulle göra 18 frågan hemma, och de gjorde jag sen , och sen sa jag att jag hade läst jätte mycket i förrgår när jag sola , så jag slapp so:n sen slapp jag matten , eller enligt min matte lärare har jag gjort 20matte tal. in my as. hahha! men sen så åkte jag hem med halv ett bussen och sen så badade jag oscar och danne , sen satt vi hemma hos mig och käka glass sen så typ asfalterar dom om så mamma vågade inte åka runt med motorcykeln så jag fick hämta henne på cykeln , och sen så pluggade jag och pratade i telefon hela kvällen till halv tolv . men nu ska jag lägga in dagens outfit och gårdagens sen måste jag rusa till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0