(:

Har du..
Förlorat en vän det här året?
ja
Fått en vän det här året? jaa
Mått dåligt det här året? ja
Mått bra det här året? jaa
Ätit glass idag? jaa
Haft en pojkvän? ja
Pussat någon? ja
Gått på bio de senaste dagarna? ja igår (a)

Vill du..
Åka till månen?
NEJ!
Se "I love you man"? redan sett den  . hahah!
Ha en hund? japp
Ha tillbaka din förlorade vän? neaj
Spola tillbaks tiden och göra saker på ett annat sätt eller få saker ogjorda i ditt liv? nej
Och sedan kunna spela fram den igen så du slipper leva om alla åren? ja
Ha en pojkvän?
mmh
Åka utomlands? ja , ett halv år kvar!

Är du..
Hungrig just nu?
nej, mat snart..
Törstig? jaa..
Godissugen? usch nej
Söt? nejnej
Snäll? mot dom som är snälla mot mig.
Ledsen för något?  nje
Arg för något? ja
Arg på någon? ja

Saknar du..
Någon/ några (vilken/vilka)?
massor, ni behöver inte veta
Något (vad)? pengar på mobilen ?
Din farmor? aldrig träffat.
Farfar? ja lite :o
Morfar? mmh.
Mormor? saknat henne i ett år imorgon
Mamma? nej hon är ju hemma
Pappa? ja han är i rimbo :/
Dina småsyskon? min lilla emma ser jag vecka 30!

Kan du..
Rida?
ja, men ingenting som jag gör dagligen -.-
Sjunga? ja, men sjunger aldrig seriöst
Springa? jarå, om jag vill .. men det är så tråkigt
Gå? vad är det ?-.- , men jaa!
skrika? åhja
Gråta? mmh
Skratta? ja . all the time , nästan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0