grattis kalle älskling

bloggen funkade inte imorse! fick lite panik ..
men snart kommer dagens outfit och två bilder.
vi var och såg på bio idag , jag fixade mig och duschade.
sen kom mika, olivia & bianca på bussen vi åkte till sllussen sen till medis, hämtade ut biljetterna.
gick och köpte godis sen mötte elina, gick vi lite i affärer vid götgatan sen gick vi och åt
och sen åkte elina för hon var tvungen att åka hem :( , men jag ska vara med henne imorgon :D
filmen var grymt bra! men sen åkte jag hem och jag har sovit lite.. somnade på soffan,
ups eller nåt! en bild kommer in också om hur vi satt på tunnelbanan , jätte ful men aa..
imorgon ska jag först in till stan och visa min syster löshår affären sen ska jag köpa skor med mamma
sen ska jag möta elina och då ska vi hjälpa mamma att handla sen ska jag göra något med elina (:
jätte trevlig dag kommer det bli och trevlig dag var det.
nu ska jag smsa haggis och säga att jag mår bra. fast jag är ju hesare än någonsin..
fick ett medelande från min styvsyster som sa att hon kanske kommer nästa vecka.
hon bor i norge för övrigt och jag ska till mariedamm i mitten men bara hon kommer!
NU SÄGER NI GRATTIS TILL KALLE , PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0