hejdå!

okej nu ska jag skriva ett inlägg på tre minuter sen måste jag ner och hämta läxan som jag inte övade på igår.. fyelin ..
men idag ska jag och malin iväg sen ska jag till min syster . 1 minut.
hhaha onödigt inlägg , men jag sover hos denice idag sen sover jag hos dommpan imorgon .
funny.. måste shoppa nu när jag äntligen har mammas pengar. hihi! eller asså jag skulle ha shoppat med henne men hon hinner inte för hon ska till norrtälje med motorcykel klubben så jag fick hennes bankomatkort!
0 minter kvar. pusspåer!
bloggar imorgon!

Kommentarer
Postat av: Yanelle

Titta videon på oss i min blogg , älskling jag saknar dig!

2009-06-06 @ 10:54:23
URL: http://yanelleasperen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0