hiss & diss

ska man börja med det roliga?
Ja såklart!



hissen är ju såklart studenterna! gud så roligt och ta studenten och vara klar med skolan, om man då inte ska plugga vidare. jag ser framemot att bara sluta nian som är två år kvar.  så jag tycker man grattar alla studenter!
min bror är en av dom som tar studenten! Grattis till dig broder!


och dissen är såklart regnet!, kan det inte bara sluta regna och bli soool så man blir brun och kan bada och sånt?
nej sommarlovet börjar med regn , tänk så blir de regn hela sommaren?
kan inte sverige ha regnperioder som typ thailand och sånt, fatta vad skönt. ha sommar typ hela tiden förutom regnperioden. det får mig att läängta till thailand över jul & nyår!

Nästa gång eller något sånt när jag är hemma hos mamma, då kommer bilder för hiss och diss också..
då det är en bild så står det hiss på . fattar ni?  (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0