lista när man har tråkigt

Lovar du att vara ärlig? jarå

Du heter: elin

Smeknamn: har inget..

Vad tror folk om dig? fråga dom ? jag vene :o

Stämmer det? men inte vet jag -.-

Vad säger du för att imponera på någon? jag har svårt för sånt . skratta och le så går det bra (a)

Hur imponerar man på dig? jag vene , haha

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: haha okej <33 :)

cider, vin eller öl: cider lätt .. hatar öl:o

Brukar du bli för full: nejnej !

Vad har du för mobil operatör:  comviq ofc?

Är du allergisk i mot något: solkräm -.-

Hur svarar du i mobilen: mmh hej

Vem ringde du senast? haggis :) <3

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kommer inte ihåg ..

Antal timmar sömn inatt: typ 7 eller 8 ..

Sov du ensam: japp

Brukar du komma i tid: jarå

När mår du bra: när jag är frisk ?!

När blev du fotad senast: typ igår av yanelle

Hur känner du dig nu:
lite sjuk ..

Vanligaste färg på dina kläder: vit, svart / rosa

Vad tycker du om fötter: nej!

Vad saknar du: en hel hals. hjärtligt va ?

Favorit dryck på morgonen: oboy eller te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0