när man har tråkigt

JAG VILL...
Bli känd, på något sätt: nej de verkar jobbigt..
Vara blond: är blond..
Operera brösten eller läpparna:  nej inte vad jag tänker på ..
Vara singel: alltså .. jag vene
Vara med i TV: visst, hit med kameran!
Bli modell: nej usch .. då får jag tänka på anorexia.

JAG HAR...
Blont hår: JA!
Minst fyra olika parfymer: JA!
Ramlat av en stol när den suttit stilla: mmh :$
Ramlat i en trappa: HAHAHHA jaaaa
Gått med kortkort kjol eller shorts: ja senast idag
Haft rosa nagellack: japp senast i maj på dansen
Skrattat tills någon blivit irriterad: jaaarå, det händer väll dagligen
Blivit utskälld av en lärare: japp!
Rökt: nej de är bara äcklen som gör, hahah förlåt till er som gör de ..
Stringtrosor: i garderoben
Piercing i naveln: nope
Piercing i ansiktet: nej, öronen är inte i ansiktet yanelle!
Bedömt någon efter ansiktet: japp. de ha vi alla !
Varit gravid: nej!
Tappat bort väldigt mycket saker: jaa..
Bitchklapat någon: yesbox
Mycket mascara: nej , otroligt bra mascara!
Skolkat: har väll hänt..
Varit otrogen: haha,
Löshår: alltid. nästan
Brun utan sol: japp

DU TYCKER OM ATT...
Dansa vilt: ja ..
Kyssas: japp
Kramas:  alltid
Sola: såklart!
Gå i mysbyxor: jaapp
Fixa med andras hår: nej .. fixa med mitt hår'!
Sminka andra på skoj: nej .. eller alltså vadå?
Shoppa: jaaaa
Titta på snyftfilmer: ja :'(
Bära färgen rosa: inte så ofta men det händer
Bära smycken: ibland
Ha brunkräm eller foundation: använder bara det ibland.
Umgås med killar: ja , de är väl som att umgås med tjejer?
Vara olydig: händer väldigt sällan..
Sjunga med i låttexter:sjunger alltid med x'd
Skoja: jaa, synd bara att jag har sämst humor
Göra som du vill: aah..
Ligga på stranden och glassa: självklart

DU GILLAR..
Killar: japp
Att ragga: haha aavisst
Att träffa nytt folk: japp!
Göra spa-behandlingar: åååhja!
Mys: hhaha vad menar man med det?
Helger: jarå!
Att kolla på tv-serier: yesyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0