sämsta dagen i mitt hela liv..

nej aldrig i helvete att jag ställer upp för att förbättra mina betyg igen.
vi fick först typ dela in oss, jag och jessica kom i att kasta freespy eller hur de stavas i rockring. vi gick ner till planen stod där och såfan börjar de spöregna! så stod vi där till klockan elva, då åt vi sen gick jag olivia och emmelie till vivo och köpte varm choklad sen fick man stå där igen , sen efter då man var jätte blöt och då skulle vi samlas, och snälla som våra gympa lärare är fick vi juice , kaka & kaka, precis vad jag var sugen på .. sen hade vi spanska så jag kom hem för 50 min sen .. nu ska jag göra varma makor och .. SOVA! sen ska jag göra klart skapelseberättelsen & läsa & öva på redovisningen ..
en låt kommer in också ,. hoppas eran dag varit bra iaf.
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0