svar på frågestunsen

haaagsz; gillar du mig ?
svar, ofc , hur skulle jag inte kunna gilla dig (:

wille; är arthur snygg ?
svar; nej de kan jag inte påstå..

elli; varför är du bäst?, vrf saknar jag dig?  puss :)<3
svar ; jag är inte bäst gumman! för vi inte har gjort något på riktigt länge.. jag saknar dig elina!

lojjan; varför är du så cool ?<3
svar ; du kan ju inte fråga något om du är dubbelt så cool ..

Anonym; har du haft 4 tuttar?
svar; haha nej verkligen inte! lite fegt med anonym :P

olivia; vad ska du göra i sommar? xD
svar; jag ska på brittney spears med dig, sen ska jag vara med vänner och åka till småland och lite så (:

julia; Vad ska du göra på sommarlovet då ? :D ;)
svar ; umgås med vänner och familjen tror jag , inget speciellt inplanerat förutom britney spears :D

steffie; har du bra självförtroende? ge tips på hur man kan få det, haha.. något sånt.
svar; nej inte så , hhaha jag vet inte hur, kanske titta på någon ful person eller något så får man de (a)
nej men jag vet inte..

elli; Kan jag få ditt nr igen? haha min mobil laggar sönder xd alla kontakter försvann typ xd puss
svar; självklart, skickar sms till dig just nu! :D pusspuss på dig (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0