216

hejhej , idag blev de en fuckad dag .  förlåt ,men de började med bild .. MED NINNI! hon är så vidrig.. sen så vare lunch en pigg-elin till lunch (de blev fint väder .. sa ju de?!) men sen hade vi svenska , då så började jag läsa på någon bok , sen så vare ma . då fick jag veta att jag fick VG i matte . happyface för första gången idag. men sen så fick jag sluta en timme för tidigt så jag drog mig till gustavsberg köpte klubbor på godisboden sen kom becka & mikkis & dras vänner, sen gick mikkis buss & sen drog dom två andra och sist drog becka som stanna kvar ett tag och var social som alltid . sen så gick vi till ekvallen men de var grymt tråkigt där, så vi drog till centrum igen , eller ekvallen ligger ju i centrum ,men aa ni vet vad jag menar?! sen så vare kallt i centrum så vi drog till ekvallen , gick fuckat på dansen , yr och fan .. sen så tog jag bussen till brunn så blev jag hämtad sen så nu har jag ätit fisk till middag , kanske blir smart då? men sen så ska jag duscha och sen ska jag gå och lägga mig , sjukt trött.  men bilder kommer först ..
rasmus har ju blivit "delägare" på bloggen , så allting som jag skriver är från han också och hans "outfit" kommer också , de är bara se och le & skratta & kommentera.. ni vet de vanliga?

pussar / elin & rasmus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0