179 - update

tjena bloggen , för att jag gör en "update" betyder de inte att jag ska blogga föralltid. endast de hära . igår var jag på livskundskap , mycket roligt , sen träffade jag emma och hennes två killkompisar som mobbade mig för att jag gick i sjuan, snällt. bara för att dom är två år äldre lixom .. sen så dansade jag, julia och jag skratta satan igår, de var skit roligt, men jag var inte med på dansen för att jag kände mig inte så bra , snurrig och så. men lugnans ! jag dansar på torsdag(: , men sen så ikväll sover jag hos jullan efter kören! vi ska grymt roligt ;) , jag har fått in bilderna från min mobil också men dom får ni inte. haha ! jo en bild på mitt öga, men har ni sett min snygga design eller ? de var söta lillasyster som gjorde den, ni får säkert en updatering om några dagar. <3 love u all .

kommentera . / eran elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0