193 - listaa

Blond eller Brunett: Blond
Blåa ögon eller Bruna ögon: blåa
Vanilj eller Choklad: glass eller vad ? ^, nej men choklad.. fast vanligglass ..
Hund eller Katt: både?
Christina eller Britney: båda är bra på olika sätt -.-
Rock eller Rap: haha hos pappa rock , hos mamma rap .
Rosa eller Lila: rosa ! :D
Tv eller Dator: Dataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
CDs eller Radio: radio ffs
Basket eller Fotball: fotball , hatar att få bollar på näsan :$
Äpple eller Apelsin: Åpple ibland apelsin , både är gott!
Morgon eller Kväll: Kväll
Kyckling eller Kalkon: Kyckling e gott
Berg-och-dalbana eller Vattenbana: Berg-och-dalbana, men vattenbana är gryyyyyyyyymt roligt!
Droger eller Likör: de äcklar mig :$
Guld eller Silver: silver ibland guld..
Nike eller Adidas: adidas
VH1 eller MTV: MTV
Sanning eller Konsekvens: Konsekvens, fast sanning är viktigt hahha!
Harry Potter eller Lord of the Rings: Harry Potter
Regn eller Snö: det beror på
Vinter eller Sommar: alltid sommar
Gå eller Springa: gåååå
Stranden eller Bergen: strand?!
Stan eller Landsbygd: beror på vad man ska göra.
Stjärnor eller Månen: Stjärnor
Sko eller Sandal: skor
Bad eller Dusch: ibland dusch, ibland bad.
New York eller California: om jag är riktigt riktigt shopping sugen , new york , men om jag är riktigt riktigt bad sugen california. vart ligger california btw? :s

Kommentarer
Postat av: geografiproffstet Nikki ;D

haha men elin, såklart att califonia ligger på västkusten i usa ;d

2009-03-17 @ 16:16:00
URL: http://aldrigmeer.blogg.se/
Postat av: elin -.-

hahah hur kan jag veta? ..

jag är född blond :$

2009-03-17 @ 16:26:15
URL: http://elinlindqviist.blogg.se/
Postat av: lina

vi vet elin, vi vet ...

2009-03-17 @ 16:42:18
URL: http://henningsonss.blogg.se/
Postat av: elin :'/

tack lina, de känns som att du ALLTID stöttar mig hjärtat -.-

2009-03-17 @ 17:41:37
URL: http://elinlindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0