194 - förlåt har tråkigt, lista!

Brukar du komma i tid: nästan alltid
Vad hade du i din mun senast: blåbärssoppa
När mår du bra: vid dom jag älskar
När blev du fotad senast: lördags
Hur känner du dig nu: seg
Kan du laga mat: beror på , om folk gillar bränt och så , ja!
Vad pluggar du: vadå ?
Vad tycker du om fötter: aa när de gäller att köpa skor?
Är du smart: inte direkt , lite ibland!
Vad har du på dig: pyamas :$
Är du aktiv i skolan: nej inte direkt
Vad saknar du: han .
När och varför grät du senast: igår , jag kräktes, gråter alltid då..
Var det pinsamt att svara på det: japp för de är ju inte direkt mysigt.
Hade du en bra kväll igår: nej , sov bara & bråka -.-
Din favoritdryck på morgonen: multivitamin juice
Vad ska du göra i sommar: vet inte, gotland kanske ,vänner & kanske utomlands, nej men jag har ingen aning
Är du nöjd med ditt liv: nej
Vad vill du jobba som:  något bra, så man får mycket pengar
Har du tråkigt just nu: aa,, märks de med 10tusen inlägg på en dag?
Vad gör livet värt att leva: vännerna & familjen .
Vad i livet ångrar du: allting.
Är du musikalisk: inte direkt..
Vad lyssnar du på för musik: allt typ
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nej de skulle jag inte påstå
Är du bortskämd: ibland.
Är du trött: aa det är jag
Vad gör du imorgon: vet inte, ingen vågar va med mig x'd (för att jag har haft magsjukan)

Din första
Operation: rör i öronen
Första piercingen: örat
Första bästa vän: linn
Första priset: vet inte
Första sporten du började på: arobics eller hur de stavas
Första husdjuret: katt och hund när jag föddes
Första semestern: teneriffe
Första konserten: haha inte vart på de x'd
Första kärleken: ääh , de vill jag inte svara på ..

Favoriter:
Filmer:  a cinderella story och massor mer
Tvprogram: greys anatomy
Musik: allt
Drink: beror på vad man är sugen på
Kroppsdel (på kille): beror på vad man är ute efter.
Sport: dans
Plagg: allting typ
Skola: skola är ingen favorit
Bok: vet inte , i taket lyser stjärnorna är ju ganska bra

Just nu:
Äter du: nepp
Dricker du: nepp
Ska du: borsta håret sen duscha
Lyssnar du på: någonting på datan
Väntar du : att hoppa in i duschen
Tittar du på: datan?!

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: vet inte, både
Kramar eller kyssar: både
Kortare eller längre: längre
Snygg mage eller snygga armar: mage lätt
Busig eller lydig: busig pojke

Kommentarer
Postat av: Josefine<3

Skitsnygg blogg! :)

2009-03-17 @ 20:18:08
URL: http://absolutejosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0