202- haha läääs!

tjena bloggen, jag bloggar lite snabbt bara. hmm.. tycker ni inte att lillkillen nerdanför är söt?!! idioter -.- , nej då , där var jag dum eftersom jag inte vet om ni läser bloggen "/ .. men iaf, jag fick lite kommentarer om vart jag har köpt mina solglasögon , och visst jag har skrivit de , men jag har köpt dom på coop :$ .. haha så mobba mig jag bryr mig inte! men iaf, igår åkte jag till slussen och mötte emma, kalle & nicklas & emmelie var på bussen .. dom är så knasiga? , men iaf ,sen åkte jag och emma till min lägenhet och hämtade mina kläder sen kom emmas pappa och hämtade oss och körde oss hem till emma då gick vi till någon pizza sak och åt kebab! skit gott.. sen så gick vi till vivo och köpte dip & cream fresh , haha och så var emmas dvärj kompisar med också men dom är lika kort som emma (ingen illament emma, men väx förtusan!) aja, sen gjorde vi lite dip & åt MORÖTTER! nyttigt värre, men de var gott. sen så typ somna vi runt halv elva, juste jag skulle skriva snabbt. . aja sen så imorse vakna vi , ja dom flesta brukar ju vakna på morgonen men iaf vi gick upp och åt lite sen så fixa vi oss och åkte till nacka och så köpte jag löshår, och ett par skor. bilder kommer. jag tycker dom var fina, emma köpte ett par race marine skor som jag tänkte köpa fast i vit, men sen åt vi på donken så åkte vi hem via SICKLA & FOLKKUNGARGATAN , värsta omvägen så vi gick av bussen i slussen vid donken så åkte vi hem till emma , nu ska vi ut och ta bilder och vi har nyss mailat min kör ledare att jag inte kan vara med imorgon (förlåt flickor) , men de hära inlägget tog ju tre min typ .. blogga snabbt -.-
kyssar / elin & emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0