204-hejdeärkväll

tjena bloggen ,de börjar närma sig kväll faktiskt.. eller de ÄR ju kväll! hihi men nyss har jag ändrat frisyr för femtio gången :$ , haha och jag vet inte hur jag ska klara mig utan emma på måndag :'/ .. för de första har jag inte ögonen i nacken och kan dela in mitt hår i två :o, för de andra.. kan jag FORTFARANDE inte sätta dit löshåret själv -.- , de suger lite?. men iaf, nu ska vi se på tv eller något, skära upp lite morötter & göra dipp. jag vill göra såndära vit sak längst ut på naglarna men emma orkar inte så de blir inte försen imorgon , en positiv sak med de, de räker längre sen , men nu ska jag sluta blogga för idag (: ..
godnatt & sov gott. vi ses imorgon på bloggen .. pussar från elin

my sexy leggs . right? nox.

Kommentarer
Postat av: Nicole

sv : Vadåra ? :o

2009-03-21 @ 22:30:28
URL: http://niccanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0