214

Ta fram mobilen...

Och gå in på kontaker!

Har du pussat nummer 2?
Axel Ehring , nej 


Vad har du för relation med nummer 20?
Emmelie grau , barndomsvän

När ska du träffa nummer 30?
Grädden , ja imorgon i skolan träffar jag väll imorgon ..

Är nummer 55 söt?
Johanna rahme , självklart! min sötnos (a)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Carolina hoffstad, vilket söt pös .

Gillar du nummer 14?
Dommeniqe armand, jag gillar & älskar henne

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Alexander glans, aa de har jag

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Ellen petersson , nästa gång när jag är med E wernius ?

Är du nära vän med nummer 23?
Erik kjellander , nej inte jätte nära.

Har du gått på bio med nummer 4?
Adam storm, nej de har jag inte

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Hanna Bäckström, jaa de skulla jag

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Agnes svensson allt möjligt

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Bea borg von bar aa, varför inte?!

Vad har du och nummer 24 för relation?
Ewa marie Lindqvist , ja hon är min faster!

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Ebba stenman , träffa henne , saknar ihjäl mig på henne

Vad är det bästa med nummer 8?
Bianca, hennes leende!

Brukar du och nummer 16 träffas?
Daniel gustavsson , ja han är min granne?!

Är nummer 10 din bästis?
Camilla borg, ja lite?

Har du kramat nummer 17?
Denice , ja hon är min syster?!


Skulle du kunna prata en stund med nummer 22?
Elin hodden , ja ?

Är du god vän med nummer 7?
Angelica kusin ? , ja förut ..

Varför har du nummer 12s nummer?
Cecilia Lindh, för att jag har kännt henne sjukt länge

Vill du slå ner nummer 85?
Marcul ullberg , NEJ VARFÖR SKULLE JAG?!


Vill du komma hem till nummer 11?

crippe,  vene vem han är?

Har nummer 19 en blogg?
Denise kusin , jag vet inte?


Vem är nummer 1&6?
1. Alexander boberg.
6. Alexander theander.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0