206 - godnatt

tjena bloggen ,
idag vaknade jag , läste lite för emma sen så gick vi upp och gjorde smoothies , jätte goda .. nyttig vecka! sen så såg vi mamma mia och sen gick vi till tinnelbanan och köpte kakor , sen åkte jag hem .. så ringde emma när jag satt på bussen " du har glömt ditt smink" jag ba FAAAAAAAAAAAN så imorgon åker jag och linn till stan efter skolan .. men iaf sen kom jag hem . har sett på tv och lagat mat , sen så såg jag på one tree hill.  och nu ska jag ner till mitt hus och se klart de och se gossip girl + wipe out sen göra lite no, juste fick blusar av mamma idag , jätte fina tycker jag från gina tricot. en blå, en vit , och en lila. eller vi delar på dom , men blåa är bara min .
ha en sån trevlig kväll och jag nås på mob . kyssar elin .

denhära! gina tricot , rea just nu (a) 99 kr på rea.

Kommentarer
Postat av: lina

supersöt elin ! :)

2009-03-22 @ 19:12:46
URL: http://henningsonss.blogg.se/
Postat av: cecilia

Jätte fin blogg älskling

2009-03-23 @ 09:05:10
URL: http://cusie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0