207 - hata rubriker, hata vintern

tjena bloggen .. besviken på den hära jävla våren som hade kommit . nu är de ju alldeles vitt utanför . då kan jag inte ha klänningen eller mina vår skor, så jag har mina svarta lee byxor till klänning/plusen saken .. inte lika fin -.-, men men , idag blir de inte att jag hämtar mitt smink! F I T T A ! för hon hann inte , så de får bli på onsdag, hur ska jag klara mig utan smink tills på onsdag ?! , hur fan ska jag klara mig med bara puder & mascara, alltså puder utan foundation blir ju bara fläckigt och liksom jag har ingen rouch heller . men men nu ska jag gå på smink jakt. önska mig lycka till..
ha en bra dag / elin .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0