208

tjena bloggen , förlåt för att jag inte skrev igår ..  menmen , igår vare dans och de gick skit bra. Sen efter tog jag bussen hem med paulina men som klev av i återvall, sen så kom jag hem och gjorde tomat soppa (hemkundskapsläxa), sen så duschade jag och sen så skulle jag plugga spanska men total faila och somna.. så idag blev de ingen bra på läxförhöret eller något . dagen har varit fuck´t up tills kören .. så sjöng vi och aah så , de va ju inte så jätte roligt kanske men jag & bianca har haft oss ett skratt idag (a') .. men men ska hjälpa mamma med maten nu -.- , sen ska jag prata med linn såmedans jag äter middag , imorgon kommer jag inte heller blogga för jag ska sova i lägenheten ..
pussar E'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0