211

hejsan bloggen .. förlåt för jag inte bloggat men haft så sjukt mycket att göra. igår vare bara plugg plugg plugg och nacka med linn.. sen idag åkte jag och linn till bandhagen och hämtade mitt smink efter skolan. men sista lektionen var idrott och då vare ett litet roligt samtal med lillarasmus som gjorde illa sig hela tiden ;

rasmus : fan jag blöder i munnen , jag har gjort illa mig varje gång jag har spelat..
elin ; vissa har lite mera otur än andra "/
rasmus : fett bra ju ..
elin ; fast idag äre din tur att ha otur !
rasmus ; hahah de dära måste du skriva i din blogg!


hahaa sen efter skolan pratade jag med emma som skulle möta mig och linn då lät de såhära ;
emma : men möt mig i stureby då ..
elin ; har du mitt smink då ?
emma : nej vi får gå hem.
elin ; men då kan ju du hoppa på tunnelbanan (:
emma : nej jag har inte mitt busskort!

hahha vafan skulle vi göra i stureby då ?!


Kommentarer
Postat av: emma

inte vet jag xd <3

2009-03-29 @ 20:46:17
URL: http://baraemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0