212

hejsan , idag har de rullat på , otroligt bra faktiskt! först hade vi slöjd, blev klar med min vete-kudde.. sen vare lunch då jag träffade kalle & nicklas och sa hej .. sen så gick vi vidare till vivo. gjorde ett video inlägg till bloggen men lina har inte fixat men ska försöka få ihop de till imorgon, men sen vare SO så vi hade läxförhör på lag & rätt där jag fick g. dåklarade jag målen , men man hade klarat målen om man fått g-.. och dom som hade läst på riktigt mycket fick g+ alltså alla pluggisar! sen så hade vi engelska fick vi tillbaka läxförhören och då fick jag 15/16 .. woho! sen så fick vi tillbaka våra matte prov del A där fick jag alla rätt och på NO fick jag också alla rätt.. bra jobbat elin! men sen så åkte jag och linn till slussen så satt sötaste kalle & nicklas på bussen, trevligt trevligt. men men .. sen har vi åkte till rimbo , nyss sjungit singstar och blablabla och ätit middag.
menmen , nu ska jag umgås med folket.
pussar / E

Kommentarer
Postat av: Emilia

G+ är väl inte pluggis? Haha.. kram.

2009-03-29 @ 10:02:51
URL: http://emilialundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0